RSS

LIGHT WEIGHT BABY!

20 Sep

Idag förvandlades Chrille till ett svart(gult) monster. Jag insåg igår var begreppet LIGHT WEIGHT och
YEAH BUDDY komer ifrån. Jani har ropat det hela tiden men jag fattade inte förrän igår att det kommer från Ronnie Coleman haha!

Hur som helst så tog jag min Celsius hemma idag innan jag drog ner till Power, gick runt hemma och gapade YEAH BUUDDYYY och slog mig själv i huvet. Linn som var på besök bara kollade på mig, skakade på huvudet och kalalde mig idiot haha! 😀

TUNGT jävla ryggpass blev det dag med fokus på latsdrag och chins.

Lite kul var det iaf. ^^ Nu är jag hemma för lite mat, vila och Idol innan jag åker till Örebro!

Om ni är nyfikna på gapandet kolla in detta!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 20, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
