RSS

Never give up.

19 Sep

Tjenixen.

Kan det vara så att det har vänt? Stundtals har jag väldigt ont i kroppen men jag tror medicinen hjälpt, för långsiktigt sett så har jag blivit bättre. Och se vart jag kommit på tre månaders träning halvfrisk.

Min tränare tog ner mig på jorden för ett par veckor sedan. Att en tävlingssatsning utan en 100% frisk kropp är näst intill omöjligt,Och det har jag insett nu. Träningen idag axlar/triceps gick bra. Baksida armar är min starka sida och det var skönt som fan.

Trots allt mörker finns det ljusglimtar och inget ska få stoppa mig från mitt mål. Alla de som säger att jag inte klarar av det ska jag slå på fingrarna en dag genom att visa det genom att nå till mitt mål. Ftiness SM.

En sak är säker, jag vill. Och jag kan. Skam den som ger sig har jag lärt mig. Det är så jag lever,

 

 
1 kommentar

Publicerat av på september 19, 2011 i Uncategorized

 

Ett svar till “Never give up.

  1. Elinor

    september 19, 2011 at 6:04 e m

    Tummen upp! 🙂

     

Kommentera

 
