RSS

TUNIS!

18 Sep

Hubba bubba!

Idag var en bra dag! Det mesta flöt på riktigt bra! Efter en hel del vila steg jag upp ur sängen strax innan 14!
Innan blev jag väckt vid 1015 för nån mupp ringde, så jag åt lite frukost sen gick jag och la mig igen.

Men nu till det intressanta: Jani och jag skulle mötas på Power vid 15:30-16:00 för lite monsterpump! Döm av min förvåning när jag blir uppringd av honom vid 15:26. Jag svarar : -Hallå? , Jani: – uhuhrhröhröhröhrö hörde jag bara, sen sa det klick. Jag ringde iag upp efter en minut. Jag fick till svar att han morrade lite på mig för att skrämma mig och tagga upp mig inför passet? 😀 HAHAHAHAAHHA skön jävla idiot! ^^

Vi körde bröst-vader och det gick bättre än väntat, jag brukar få himla ont pga av axeln/nyckelbenet, men idag körde jag nästan fullt ut. Jag var tillbaka på de tunga hantlarna idag på hantelpressen. 😉 Passet såg ut ungefär så här: Uppvärming-Hantelpress-inått cross med cables- sittande press 2 olika-bänkpress-flyes i cables 2 olika-plus lite urtömning(bl.a dips). 🙂 Så totalt blev det cirka 21 set plus droppsen, = trötta grabbar.(bröst) Vader: 7 set vadpress. Till råga på det körde jag lite chins olika stilar, kör det varje träning numera.

PICS OR IT DID NOT HAPPEN!

Tuff träning och jag är nöjd, det blev lite mat på det sedan Vilsta! Kvällen gick åt till att spela gitarr. 🙂

Taggar inför nytt monsterpass imorgon! 😀

PUSS OCH KRAM!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 18, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
