RSS

Zombie

15 Sep

Hubba bubba!

Jag fick Ida på mig för att jag är dålig på att blogga, men jag hinner inte mycket annat än att jobhba just nu. 😦
Och när jag väl är hemma är jag död och spenderar mesta tiden i min lägenhet och vilar upp mig fär nästa arbetsvecka haha!

Jag har hunnit träna en del men det är lite tunt därt, imorn hoppas jag få ledigt på dagen för att hinna träna! Dipsen går bra som vanligt, men jag kämpar vidare med chinsen!

FÖRRESTEN! Precis osm alla andra har man nördat WORDFEUD som en kävla idiot, MEN JAG KAN INTE FÖRLORA!?!?!? Utmana mig då. ^^ Har förlorat en av ALLA jag spelat, så jag är kaxig just nu. 😉

 
1 kommentar

Publicerat av på september 15, 2011 i Uncategorized

 

Ett svar till “Zombie

  1. Ida :)

    september 18, 2011 at 3:35 e m

    DEN HÄR GÅNGEN KOMMER DU FÖRLORA!!!!!!!

     

Kommentera

 
