RSS

SUPERHELG!

11 Sep

Hubba!

I fredags kväll anlände jag till etuna för att spendera helgen här, nu är det söndag och kväll och jag har hunnit med en hel del!

Först på fredagen blev det mat så klart på Thai Classic i vanlig ordning, cyklade förbi där på vägen hem. 😉
Jag hade sedan tänkt att spendera kvällen hemma framför min kära TV och glo på SoA! Men på någon vänster hamnade jag hemma hos Mackan med en cider i handen?! 😀 Shit happens. ^^

Lugn kväll iaf, och lördagen startades med ett skönt pass med GURRA OCH JANI! Armarna höll på att falla av efter det passet… Skämt åsido, det gick bra som fan, MIDDAG hos M Bilars ägare där anställda med familjer var inbjudna, deras nya hem var MARVELOUS! Alltså shit! Att se hur fint man kan ha det motiverade en till att jobba hårt och ta sig i kragen.. Jag finner inga ord för deras hus och tomten med dess läge… Se bilder. 🙂

Söndagen: kliver upp efter 6 timmars sömn för 3 timmar gympa i Vilsta, vad gör man inte för sina tjejer. 🙂
Jag hade tänkt äta och sova för att orka träna senare idag kväll, istället ringde Johan mig. Det var bara att koka gröt och infinna sig på gymmet! 😉 Halvdant bröstpass + mage. Sen dess har jag städat softat och ätit!

P.S. Jag har spöat en viss  Ida Jonsson i wordfeud hela helgen.. 😉

 

PEACE OUT!

 
1 kommentar

Publicerat av på september 11, 2011 i Hälsan, Random, Träning

 

Ett svar till “SUPERHELG!

  1. Ida :)

    september 15, 2011 at 9:21 e m

    ska du inte blogga nåt ;)??

     

Kommentera

 
