RSS

Örebrooooot!

09 Sep

Hubba bubba!

Jag har typ slutat kan man säga, och får åka hem tidigare än planerat idag! 🙂

Träningen igår gick jäkligt bra och över förväntan, pump som fan i armarna (vilket är jobbigt) men jag hann ändå inte träna allt som jag ville hinna med under ett blandpass. Klockan hann bli fr mycket och jag blev tom 30 min sen till jobbet haha!

En kollega var där och lallade i 40min ungefär och gud vad jag mobbade honom på kvällen sen. 😉
Gymmet var fräscht men saknade en del utrustning för att kunna bygga på hela kroppen.

Mitt pass såg ut så här: Chins – 4 set, Dips – 5 set, hantelpress snedbänk – 4 set, axlar framsida med hantlar – 4 set, bänkpress – 2 set, rep triceps 4 set över 4 set neråt, rep biceps 5 set, stående (!) tricepspress 3 set,
fick lägga vikter på fötterna för jag åkte upp annars hela tiden, 😀 och baksida axlar med hantlar.

Det var nog allt, fräscht omklädningsrum och dagsformen relax efter träningen:)

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 9, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
