RSS

Don’t look back in anger.

06 Sep

Livet är hårt.

Träningen idag gick okej, jag kämpade mig igenom på egen hand och fick ut en del frustration ur kroppen.
Samtidigt snurrar det runt mycket i mitt huvud. Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv,

Just nu ser jag på vilka realistiska möjligheter jag har och försöker värdera dem. Jag är VÄLDIGT vemodig gällande flytt, både inom staden och ut till Örebro. Pendlandet och boendet gör mig tokig.

Jag är så feg och konservativ, jag vet inte riktigt om jag vågar ta steget att lämna Eskilstuna helt.
Först ska jag nog låta det gå ett tag för att se hur jag trivs, efter det kanske saker händer. 🙂

Dags att sova va, upp sju för att hinna med tåget.. fml 

Och just det, för er som undrade över TTYL jag skrev innan..: (talk to you later) 😉

 
2 kommentarer

Publicerat av på september 6, 2011 i Uncategorized

 

2 svar till “Don’t look back in anger.

  1. Mr. Norrbin

    september 13, 2011 at 9:49 e m

    FLYTTA TILL STOCKHOLM!!!

     
    • christianluu

      september 13, 2011 at 9:59 e m

      Haha gullig du är! 😀
      Jag letar boende i Örebro, jobbar ju där!

       

Kommentera

 
