RSS

Sovmorgon,

05 Sep

Habba!

Idag tog jag ut sovmorgon till 13:00, och jag kan säga att det behövdes, jag la mig ”tidigt” igår, 02:00.
15 minuter senrare ringer Andre och Jacke. De sitter fast på E20,.. Så det var bara att hoppa upp ur sängen, klä på sig och rädda pojkarna! 😀 Hemm igen 05:00 = ta sovmorgon! 😉

22:30 igår anlände jag och mr.GWtill gymmet för mitt andra pass för dagen. Riktigt skönt var det!
Jag jobbade mest med biceps och fick asbra kontakt för en gångs skull.

Hantelcurls 5 set
Skivstångscurls 4 set
2 olika curls i kablar 6 set
Scottcurls med EZ stång 3 set
+ lite annat smått och gott. 😉

Är ledig dag med, så det blir mest uppladdning, städning och bara vila. 🙂 Idag väntar ett bröstpass! 🙂

Cheers

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 5, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
