RSS

Rygg Triceps

01 Sep

Idag skulle bli ännu ett djurigt pass nu när jag åker bort i 2 dagar för jobb och hinner vila.
Jani var med och köttade armar och som vanligt går det inte annat än att koppla på fighting face…

De två träningsdagarna innan har varit rejält tuffa och det satte spår idag kan jag säga, i kombination med svängigt humör de senaste dagarna samt för dålig mat och sömn pallade jag inte med ett ordentligt ryggpass.

Så mitt tips till mig själv och alla andra där ute är: Se till att ladda med tillräckligt mycket kolhydrater och vila.
Sommaren är över, vi behöver inte springa runt med 5% kroppsfett längre. 😉

Triceps –

Smal bänkpress , pushdowns med stång, dite med v-format handtag, sittande dips, DIPS, drag med rep.
Trots det var jag inte slut i armarna, så vi gjorde blandat tjafs till jag dog.

Rygg är inte ens värt att nämna,, körde 3-4 övningar halvhjärtat..

Vissa tränar medan andra chillar. 😉 puss på er boys!

 

Tills nästa gång! 🙂

 
1 kommentar

Publicerat av på september 1, 2011 i Träning

 

Ett svar till “Rygg Triceps

  1. Kimboooo

    september 2, 2011 at 10:31 f m

    fan vad bra den blev christian 😀 askul!

     

Kommentera

 
