RSS

Landsväg

01 Sep

Jag glömde skriva om det igår, men igår var jag ute på världens turné runtom Eskilstuna och bara gled runt.
Det finns inte mycket som slår att sitta där och känna vinden ta tag i en samtidigt som man susar framåt.

Tyvärr kan jag inte dela med mig med någon bild, jag insåg att det är assvårt att ta kort samtidigt som man kör motorcykel. Jag försökte men var flera gången nära att tappa telefonen haha! 😀

Från i somras fanns det iaf något att visa. Och landsväg är det bästa som finns att åka runt på. 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 1, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
