RSS

Dubbelpass

01 Sep

Morsning!

Dagen startade med ett tungt jävla bröstpass med Jani, Johan uteblev. 😦
Det var segt att komma igång efter gårdagen, men med lite vilja, pwo och tung musik så började vi kötta rejält.

Det gick oväntat bra mot slutet och smärtan i axeln släppte så jag kunde trycka ordentligt, både i bänkpressen och sittande pressen. Jag kommer inte ihåg upplägget för bröstpasset, men vi jobbade med bland annat olika flyes i cables, olika presser och lite annat gott. (Kommer fan inte ihåg, var borta i huvet av allt koffein.) 😀

Men det gick asbra iaf, och här har vi en arg jävla finne som jag körde med!

Under resten av dagen kände jag mig dåsig och behövde vila. Jag var ute på ärenden till höger och vänster, handla mat på Ica tex. Så det blev aldrig någon powernap. Men jag har vart så jävla förbannad på allt och alla sedan igår kväll och en trög jävla tant på Ica gjorde så jag koka upp ännu mer. Det var allt jag behövde för att tagga till mot ett till pass.

Sent på kvällen drog jag och Givve till Power igen för ett bicepspass. Det kändes bra som fan i början men mot slutet dog jag totalt. Det var en lång och tuff dag helt enkelt.

Sju övningar med 3 set + 2 drops på varje övning. Efter det mat såklart. Nu är det bara att vila inför nytt dubbelpass imorgon innan jag lämnat stan för jobb på annan ort!

 

Urval från kvällspasset, känner mig svag i biceps, får jobba vidare på det!

See ya!

 
2 kommentarer

Publicerat av på september 1, 2011 i Träning

 

2 svar till “Dubbelpass

  1. Ida :)

    september 1, 2011 at 8:49 e m

    HJÄLP! din polare ser sjukt läskig ut 😮 typ som om han håller på att bli en annan person ;)!!

     
    • christianluu

      september 1, 2011 at 8:56 e m

      Han är skön, tränar hårt och är målmedveten! Precis sån polare man vill ha med på gymmet. 🙂
      Och jag vet, han ser skräckinjagande ut. 😉 haha!

       

Kommentera

 
