RSS

Crosstraining!

30 Aug

Som rubriken lyder bestämde jag mig för att köra ett blandpass för att komma igång med hela kroppen efter 1 veckas vila (sjuk). Jag hade hade massor av energi att göra av med kändes det som innan, men väl där var det astungt! Jag var tung i kroppen som sagt, men det är bara att köra på, har en lång väg kvar till mitt mål!

Till slut gick det bra och Johan hjälpte mig att se till att det blev ett bra pass!

Dagens upplägg såg ut så här:

Chins – 6 set
Dips  – 6 set
Squat/axelpress med stång- 6 set
Baksida axlar med cables – 6 set
Löpning med vikter enligt hinderbanan 2 ggr
Axelpress – 4 set
= trött Chrille!

Har börjat köra dips med vikter för att bli starkare, tungt som fan, men skönt!

Nu har jag precis hällt i mig en shake, ska laga mat och äta lite snabbt innan jobb 16:30!

Tills nästa gång! //Chrille

 
3 kommentarer

Publicerat av på augusti 30, 2011 i Träning

 

3 svar till “Crosstraining!

  1. Klara

    augusti 30, 2011 at 5:55 e m

    Härligt! Med mål att tävla, i vad?

     
    • christianluu

      augusti 30, 2011 at 9:20 e m

      Jag har som mål att tävla i Athletic Fitness, om du inte är bekant med det så säg gärna till så förklarar jag! 🙂
      Min egentliga plan var att tävla denna vinter, men under förra året fick jag början på reumatism..

      Nu går jag under behandling och har kunnat börja träna igen ca 65%. 🙂

       
      • Klara

        augusti 30, 2011 at 10:32 e m

        Helt och hållet bekant, höll på med kraftsport och funderade på athletic fitness själv på en gång i tiden, men det gick åt helvete för mig med. 🙂

        Ska bli intressant att läsa här!

         

Kommentera

 
